Ett mycket intressant inlägg.

Heeeeej!

Luckeboi hääär!

Jag ska bara meddela alla att jag har internet igen, till alla som oroat sig över detta.
jag ska även tillägga att det har varit en svår period att vara utan internet i hela 3 dagar ! 3 DAGAR!
internet är fan min bästa kompis här uppe i skogen
det var allt för mig denhär gången :)
och ni får nu fortsätta att ha en trevlig helg utan att vara orolig att inte jag har internet!
sen så tänkte jag att bara ha en liten text var tråkigt, så ni får kolla på en vacker bild på min kompis :
P.S och nej jenny jag vet fortfarande inte hur man får domhär jädrans bilderna att bli större!
CYA!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken fin kompis du har Lucas, hahahhahahah !

2011-04-10 @ 08:56:09
URL: http://fckingawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0