Ung och dum.

Ni tror att jag inte förstår någonting

Bara för att jag är mindre i siffror

Ni tror att ni kan behandla mig som ni vill

Att jag kan ta vad som helst

Ni tror att ni är klokare för att ni har en livstid i ryggen

Och för att ni fått uppleva mer än jag

Men jag har fått hantera mycket mer än vad ni fått

Jag har fått uppleva verkligheten varje dag

Så om du tror att du kan säga vad du vill till mig

Och att du alltid har rätt

Undrar jag bara vad som är fel på dig

När du beter dig på ett sånt sätt

För om du nu är bättre än mig på någon nivå

Har jag jävligt svårt att förstå

Hur du kan påstå att du är mognare än mig

När jag är den som får ta skit från dig


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack !

2011-03-19 @ 21:43:48
URL: http://fckingawesome.blogg.se/
Postat av: Hanna

meeeeeeeeh jag skrev min förra kommentar när det var ett annat inlägg :O :(

2011-03-20 @ 20:21:03
URL: http://fckingawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0