BÄSTASTE MÄNNISKORNA.

Hejhopp, egentligen borde Hanna vara den första att skriva ett inlägg i och med att hon var så duktig som gjorde bloggen och fixade designen, men eftersom att hon inte gjort ett och bloggen var så tom ville jag fylla ut den, he he (förlåt hanna, du kan radera detta inlägg och skriva ett nytt om du vill).
Men ja, jag har inte mycket att säga egentligen, men jag tycker att vi alla borde ha en filmkväll så snart som möjligt, och så snart Lucas återvänder hem.
Sen vill jag tillägga att jag älskar er, hihi, kram på er. <3
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahah det är lugnt ! någon av er ska ju lägga första inlägget haha. du är så söt och jag älskar dig också :O och tycker vi ska ha filmkväll när lucas rullar ner hit !

2011-03-19 @ 21:43:04
URL: http://fckingawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0